Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2023. december 6., szerda

December HAT! - HÓZÁS!!!

 

Ünnepi sorakozó...
 

 

Úgy szeretem én a havat

a

kopott cipős emlékek tolulását

madárnyomokat a hóban

autóban ülve 

reflektor fényében 

táncoló pihécskék ragyogását.

 

Úgy szeretem a telet

hiszen szerettem akkor is

amikor

átázott az örökölt bakancs

testvéreim kinőtt kabátja

nedves lett a kesztyű

hógolyót dobáltunk egymás nyakába.

 

Úgy szeretem a friss

fehér világot

ahol még senki sem  

hagyott nyomot

s

elsőként léphetek

porcukros partra

szippantani egy jó nagyot.


Úgy szeretem a hajnalt

mikor 

begyújtok

kint még csend honol

de itt már halvány fényt vet

az

akácfa lángja

ablakon át 

figyelek minden életmoccanásra.


Úgy szeretem hogy 

tűz pattog s meleget ont ma is a kályha

 s

ha útra kelek

burkolózhatok

jó meleg "saját" kabátba

van

sál

sapka

csizma

kesztyű is akad valahol 

de kinek a nyakába dobhatok hógolyót 

s felém ki kiáltja?

Úgy szeretem én a telet!

 

Ha hideg van és hull a hó

s

lapátolni kell 

nem gondol sajgó derekára!




 

 

 

 

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése