Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2021. február 3., szerda

TE ÉBRESZTETTÉL?



Te ébresztettél? - kérdezem.
Sötét és nehéz takaró az ég nekem
mély a csend
csak egy hajó dohog távol
semmit sem üzen
miért ébredtem fel éjfél után
törhetem a fejem.

Te
ébresztettél fel
?
Megrohamoztak régi képek
tudom
tudom
hiába kérdezlek téged
én
ostoba
miért cipelem arcodat magammal
ha nem válaszolsz soha.

Te
ébresztettél fel
?
Mindegy is
gond és öröm messzire vitt
emlékek heves ostroma
megoldás nincs ma
hagyjuk talán holnapra.

Majd érkezik a reggel
vaskos hasábok 
parázsos tűzmeleggel
derengés
halk hangok
testőrt álló kitartó hóvirágok
másnak mutatják a rám váró világot
s
a
nyomasztó fájdalom
nem marad soká a vállamon
nappal minden szép
s
ha
álmokat tör szét majd az éjszaka
tudni fogom
varázslatot sző az ég kitartó ezüstös vándora.
 

 

Muzsika 

(Mert szép... bár a  hullócsillagokra várnunk kell még.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése